מה אם היה מוט מתכוונן, שלמעשה פותר ולא רק משפר את בעיות האמינות, חוסך עלות וזמן, ולא נותן לך לבזבז זמן במרכזי שירות עוד?
?או מה דעתך על "בליד" למוט המושב שלך בתוך כמה שניות, בעוד הוא מותקן עדיין על האופניים שלך
BikeYoke מציגים את מוט האוכף המתכוונן החדש REVIVE , שמציע את אחד העיצובים המבריקים ביותר בעיצוב מוטות מתכוונים מזה שנים רבות.
יותר מ 10 שנים של ניסיון בעיצוב ותכנון מוטות ה "REVIVE" הפיתוח סוף סוף השתלם.
כמובן, בדיוק כמו חברות רבות אחרות, ב BikeYoke נאמר, כי להשיב הוא אמין וחזק וחלק, ... וכן, ה REVIVE הוא כל זה, אבל לא בגלל שניסינו לשפר את העיצובים הנוכחיים,
אבל בגלל שאנחנו חושבים מחוץ לקופסה ויצרנו קונספט חדש, זה שונה לחלוטין מכל דבר קודם.
בכדי להבין את הייתרונות על מוטות אחרים , צריך צריך לדעת מה הבעיות בעיצובים הקיימים:
המוטות כיסא הפופולרים היום מבוססים על מערכת נעילה הידראולית שמסתמכת על מנגנון אטימה IFP (Internal Floating Piston), מנגנון המפריד בין מערכת השמן והאויר בכדי למנוע ממוט הכיסא תחושה של שיכוך .
בכדי שזה יוכל להתקיים יש צורך באטימה של 100% בשימוש ב IFP.
אם קורה ואויר עובר אל תא השמן נקבל במוט תחושה של קפיץ וזאת הבעיה העיקרית הקיימת במוטות הנפוצים בשוק ובעיה זאת נפתרת רק ע"י טיפול במוט.
זאת בעצם הסיבה שה BikeYoke Revive עובד עם עם מנגנון ללא צורך ב IFP ת הוא פשוט מסובך מידי לייצור בצורה אמינה לאורך זמן.
ה REVIVE משתמש בסה"כ בשני אטמים דינמים למערכת ההידראולית REVIVE ,
עם שני אטמים אלו כמות התקלות ירדה למינימום .
הדבר הכי חשוב ב REVIVE הוא ה"שסתום",גם ב REVIVE אויר יכול להכנס
למקום שהוא לא צריך להיות, אבל בראש מוט הכיסא ישנו
שסתום לניקוז האויר ממערכת השמן,
כל מה שצריך לעשות :
להכניס מפתח אלן 4 מ"מ , ללחוץ עליו ולסחוט תוך כדי את המוט למטה עם היד
בשלב הבא, משחררים את המפתח כל עוד המוט למטה.פעולה זאת תאפס את המוט אוטומטית תוך שניות בודדות וללא צורך להיפרד מהמוט שלכם לצורך טיפול.
weight:
dimensions:
1 set REVIVE dropper post includes: